arcticsorcerer posted an update in the group RP Level 0: The Clearing 1 week ago

    Hello there. I hope this “works” with the SGE universe, but I can always kill it XD
    _
    _
    _
    Contains OTK spoilers.



    Chapter 2
    —-It’s been awhile——
    I slip through the crowds, head down. The only reason I’m in Gilkin is because I need to make more Sleepless Potion. I ran out last night. But this is still a big risk. It must be nine. The maids wil…[Read more]

        beachbionic replied 1 week ago

        Wow!

          arcticsorcerer replied 1 week ago

          Hehehe. Guess who the girl is!!!

          beachbionic replied 1 week ago

          Reena?

          arcticsorcerer replied 1 week ago

          Nup! Hehehhe. Here’s a hint: She’s not in any of the SGE books

        beachbionic replied 1 week ago

        ooooh. hm then idk. guess i will just hv to wait n see then 😉

          arcticsorcerer replied 6 days, 21 hours ago

          >:) I guess u will

        doggo123 replied 3 days, 22 hours ago

        Let me guess……. Horts+Sophie’s daughter

          beachbionic replied 3 days, 5 hours ago

          OMG WAIT I THINK IT ISSS

        doggo123 replied 3 days, 22 hours ago

        Well done its rly good 🙂

          arcticsorcerer replied 3 days, 5 hours ago

          Ty!

    arcticsorcerer posted an update in the group RP Level 0: The Clearing 1 week, 1 day ago

    Chapter 1- Letters and Looks

    Oh, this has spoilers for OTK…
    •••••••••••••••••••
    “Welcome to Camelot Castle,” Mother says.
    I smile and curtsy at Hester, Anadil, Dot, Reena, and Beatrix. I look up at my Mom and whisper to her.
    “Is Aunt Sophie coming?”
    She shakes her head “No”.
    “Uncle Hort?”
    No.
    “My cousin?”
    No.
    I turn and walk into the…[Read more]

        ellieellieoh replied 1 week, 1 day ago

        It’s amazing!

        beachbionic replied 1 week, 1 day ago

        This is soooooo good!

        doggo123 replied 1 week, 1 day ago

        BRILLIANT!!!!

          arcticsorcerer replied 1 week, 1 day ago

          Yayyy! Tysm! Do you guys want to be tagged or not?

        beachbionic replied 1 week, 1 day ago

        Yes, please!

        sgelover1234 replied 1 week, 1 day ago

        Actually I think next time add a little more suspense, that will get your readers more interesting, but it’s awesome! Tag me! Also I think Tagatha (Tedros and Agatha) don’t kiss that much. (Ha!) and SPOILER FOR 6TH BOOK!!!!!: Japeth kills his brother, and at the end Tedros kills Japeth, before Tedros and Agatha get married, let alone adopt a chi…[Read more]

          arcticsorcerer replied 1 week ago

          yep I know that. This is not when OTK ends, its years after. Ummm okay to the “Ha!” annnndddd I don’t get how that makes it impossible that someone is related to them, or that people still probably want Tedros dead.

        doggo123 replied 1 week ago

        Pls can u tag me

          arcticsorcerer replied 1 week ago

          and sure I can tag you. Just so you know the next two chapter are NOT going to be dramatic……………………………………………………………….. okay maybe the first one.

    arcticsorcerer posted an update in the group RP Level 0: The Clearing 1 week, 1 day ago

    Hey yall. Bio time 🙂
    (The name I’m about to write as the title may change. Most likely.)
    ••••••• Camelot’s Traitor••••••••
    Bio
    Name: Jasmine of Camelot
    Parents: Queen Agatha and King Tedros (adopted by them)
    Appearance: She can change it at will, but usually has light brown skin, topaz eyes, tall, wears green dresses but prefers t shirts…[Read more]

    arcticsorcerer posted an update in the group Book 6: ONE TRUE KING 1 week, 6 days ago

    After reading OTK, for some reason….

    -SPOILERS























    I freaking HATE Nicola
    Love Hophie
    Feel sad that I have no more SGE
    Would die to see Agathas wedding (SOMAN WHY DIDN’T U WRITE THAT) I also love the dress
    Love teen and baby Merlin
    Think Safal is…. a word a shan’t say
    Happy tha…[Read more]

        everneveracademy replied 1 week, 6 days ago

        O my goodness I know!!!!! I wish he told us the wedding. It would literally be amazing to hear about the wedding. (I’m attempting a fanfic about it.) And hopefully there’s this 2.0 version of SGE about Sophie and Agatha’s children who have an even better fairytale. not that Sophie and Agatha’s tale is junk, its the best one I’ve ever…[Read more]

        book-lover77 replied 1 week, 6 days ago

        Spoilers
        .
        .
        Yeah, I don’t like Nicola, she needs to be more humble. I love the Hophie in this book, though when Hort died… 🙁
        Teen and baby merlin was soooo cute and funny!!!
        I hate Safal/Raphie as well!
        I feel satisfied with the ending, and am happy! 🙂

    arcticsorcerer posted an update 1 week, 6 days ago

    @sophieforever33
    I’M BACKKKKKKKKKKK! 😅

        sophieforever33 replied 1 week, 6 days ago

        AYYYY YAY

        sophieforever33 replied 1 week, 6 days ago

        @thestoriangirl too thennn
        So we can start up the story again???!!!! I was thinking that Scarlett’s nemesis can be Hester and Anadil’s daughter… it’s sounds weird cuz they’re both evil, but I rly wanna see what would happen. Otherwise it can be Beatrix’s daughter…. idk what r u thinking!

          arcticsorcerer replied 1 week, 6 days ago

          Lol sure the Hester and Anadil one sound so Gooood! Can they have twins?

        sophieforever33 replied 1 week, 6 days ago

        Ye, but let’s wait to see what @/thestoriangirl sayss

        thecoven4ever replied 1 week, 6 days ago

        *waves*
        Hey arctic!

          arcticsorcerer replied 1 week, 3 days ago

          Hi Cove!!!

    arcticsorcerer posted an update 2 weeks, 1 day ago

    @evilsqueen001
    Hi, just a quick question……

    HOW ARE YOU SO INSANELY GOOD AT ART AND ROPHIE?!?!? I CAN’T GET ENOUGH OF THE ART YOU POST OR THE STORIES YOU WRITE!!!

        evilsqueen001 replied 1 day, 22 hours ago

        Awww thank you. I want to personally apologize that I havent been writing in a while and I have no idea when I’ll pick up writing. I hope I can find the time again. Love you so much

          arcticsorcerer replied 6 hours, 5 minutes ago

          Awww thanks! Tell me when you start writing again! 💖

    arcticsorcerer posted an update in the group Fan Fiction 4 weeks, 1 day ago

    ♡•♡•♡•♡•♡•A Wedding•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡ (This is modern, I like writing Rophie in modern times)
    @sophieforever33
    ♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
    Sophie hugged her pillow to her chest. She yawned and sat bolt upright in bed.
    It’s today, She thought.
    I’m…..I’m getting married!
    Throwing her covers off her, she flounced out of bed. They held it in the forest Rafal had pr…[Read more]

        sophieforever33 replied 4 weeks, 1 day ago

        Awww YES

          anastasia32 replied 4 weeks, 1 day ago

          I thought “Rophie” was RHIAN and Sophie for a second and I was like
          “Nooooooope he’s a dirtbag, lol ( but still better than his eviler twin lol )

        sophieforever33 replied 4 weeks, 1 day ago

        ITS SO GOOD! I LOVE RAPHIE! I LOVE EVERYONE WHO WRITES RAPHIE! KEEPS WRITING THESE! WOOO!

        evieofbloodbrook replied 4 weeks ago

        Omg you are so amazing your writing style is flawless you should be an author omg it’s so good!

          anastasia32 replied 4 weeks ago

          If you write more TAG ME PLEASE

        golsa replied 4 weeks ago

        Niceeeeeee

          ematts replied 4 weeks ago

          YES PLS TAG ME!!!

        evangelina20 replied 4 weeks ago

        That was a very nice story

        thestoriangirl replied 3 weeks, 2 days ago

        Are we going to continue writing the other romance story with scarlet in it?

          arcticsorcerer replied 2 weeks, 3 days ago

          *cries* Tysm people! Um, we were, but my book isn’t coming for very long, so you two can continue without me till I get back….. I did have a Nemisis idea tho…

        sophieforever33 replied 2 weeks, 3 days ago

        NUUUUU WE NEED YOU ARCITCCCCC

          thestoriangirl replied 2 weeks, 3 days ago

          WE NEED UUU WE CANT CONTINUE WITH YOUUUUU! although I would loaf to hear your idea about a nemesis

        sophieforever33 replied 2 weeks, 3 days ago

        Yeahhh arctic well wait for u…. YET AGAIN!!!

          arcticsorcerer replied 2 weeks, 2 days ago

          Lol thanks! I might just get it online so hopefully I’ll be back by Monday!

        sophieforever33 replied 2 weeks, 2 days ago

        Sounds good!

          arcticsorcerer replied 2 weeks, 2 days ago

          🙂

        sophieforever33 replied 2 weeks, 2 days ago

        Also, will we need to repost the chapters, because my activity has a lot more things then there were back then

          arcticsorcerer replied 2 weeks, 1 day ago

          Omg have u seen the art on here?!? It’s amazing I’m not even close to that……

        asiagatha replied 1 week, 4 days ago

        Tag me please! This is awesome!

    arcticsorcerer posted an update 1 month ago

    @sophieforever33
    @Evilsqueen001 (Because you said tag me for anything Rophie)
    Hiiiiiiii! I spent a lot of time thinking about Rophie last night, and I wanna make a random thing with this forest (hehehe they get married in that forest so they love going back), and they find a baby there, eheh and imma make one where their kid meets Agatha Tedros,…[Read more]

        arcticsorcerer replied 1 month ago

        Ooop I forgot the most important (not really)
        Soul Score: Fifty fifty (though she acts rather like a Never. But look who her parents are.)

          sophieforever33 replied 1 month ago

          Coooollllllll

        arcticsorcerer replied 1 month ago

        🙂 I’ll post the wedding thingy later then do this, I guess…

          sophieforever33 replied 1 month ago

          YAY

    arcticsorcerer posted an update 1 month ago

    @evilsqueen001
    Here’s my attempt for your Rophie contest thing…. (Btw it’s modern. And very long, I think.)

    ☆•☆•☆•☆•CNE (Canadian National Exhibition)•☆•☆•☆•☆•
    A soft melody reached Sophie’s ears. She rolled a little bit, cuddling closer to Rafal, wrapping his arms around her. The harp played louder and Sophie’s boyfriend yawned, sittin…[Read more]

        arcticsorcerer replied 1 month ago

        Oh, btw, the box was Sophie’s favorite macarons. 🙂

        evilsqueen001 replied 1 month ago

        Awesome work!

        Me who is an american citizen: *reads this*
        Me: Canada…
        Me: If I write this in America…. *cringes*
        Me: Mvm, imma write this in canada

          arcticsorcerer replied 1 month ago

          Wot?!?!?!?

        sophieforever33 replied 1 month ago

        Ahhh this was so awesome! I love it sososososoooo much! Please write more

          arcticsorcerer replied 1 month ago

          🙂 you’re in luck!

        sophieforever33 replied 1 month ago

        Rly? Omg! YESSS TAG ME!

          arcticsorcerer replied 1 month ago

          😉 will do! Heh, I might do a Rophie date, a Yellowstone trip, or….. OH MY GOD I’M DOING A ROPHIE WEDDING!!!!! YESSSSWEESISJHSHSKA YESSS

        sophieforever33 replied 1 month ago

        YESSS OMG I CANT WAITTTT! HOW LONG DO U THINK IT WILL TAKE?

          arcticsorcerer replied 1 month ago

          Hrmmmmmm, I have to do some work…. and I’m going outside…… I’d day if it’s not here by nine (I’ll try to get it out earlier, but no promises,) it’ll be here by tomorrow.

        sophieforever33 replied 1 month ago

        Sounds good! Remember to tag me!

          arcticsorcerer replied 1 month ago

          🙂 you’re first on my tag list for any Rophie stuff XD

        sophieforever33 replied 1 month ago

        Yayyyyy! *clap clap clap*

    arcticsorcerer posted an update in the group Book 6: ONE TRUE KING 1 month ago

    OKAY HOOOLLLLD,DDDD UP!!!!! A FREAKING RESURRECTION!?! OUR WORST FEARS MAY COME TRUE…….PLUS JARIC.

        eiiiona replied 1 month ago

        I KNOWW!
        At first I was like “Oh, a resurrection, well SOMEBODY’S coming back to life :D”
        Then I saw the purple eyes at the end and I literally choked on my pudding 😂

        arcticsorcerer replied 1 month ago

        Omg the last few parts….. I legit just watched the Spider Man movie in which that happens yesterday omg the black slim kinds looks like scims…. WHAT IF THE SCIMS ACTUALLY TOOK JAPETH OVER?!?!? Also it kinda seems like when Aric comes back (if he does) he won’t be the same, or he’ll try and kill Japeth because he didn’t come and be with him or…[Read more]

        iceangel replied 1 month ago

        Jaric
        Jaric
        Jaric
        Jaric

          arcticsorcerer replied 1 month ago

          😉

  • Load More