kiko2008 posted an update 5 days, 9 hours ago

    This weeks shout out is @cocostar
    She started my first sge doc! It was a really fun experience!

    kiko2008 posted an update 6 days ago

    PIZZA IS THE BEST! Whats ur fave food?

        lylwitch replied 6 days ago

        sushi

        kittybp2 replied 5 days, 22 hours ago

        Either Salad or Pizza

        lunalovegoodfan replied 5 days, 11 hours ago

        Sushi and poke

        kiko2008 replied 5 days, 9 hours ago

        I love all of those

    kiko2008 posted an update 1 week, 1 day ago

    Check out my spotify out soon! G08 is my username!

    kiko2008 posted an update 1 week, 2 days ago

    If anyone wants to text me on hangouts just look up Gracie Marie Cilmi or [email protected] idk which will work though

        kiko2008 replied 1 week, 2 days ago

        btw I know this might not be safe but….. whatever

    kiko2008 posted an update 1 week, 3 days ago

    HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI 🙂

        sophieforever33 replied 1 week, 3 days ago

        Heyo

        cutenesslily replied 1 week, 3 days ago

        hello

        kittybp2 replied 1 week, 3 days ago

        Holla!

        aestheticbibliophile replied 1 week, 2 days ago

        HEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEYHEY

        kiko2008 replied 1 week, 2 days ago

        Whats up!

    kiko2008 posted an update 1 week, 5 days ago

    what are u guys having for dinner? I’m having tofu and brussel sprouts

        cutenesslily replied 1 week, 5 days ago

        sandwiches

        kittybp2 replied 1 week, 5 days ago

        No clue. I don’t know until it happens

        kiko2008 replied 1 week, 4 days ago

        haha

        aestheticbibliophile replied 1 week, 4 days ago

        PiZzA cause I’m unhealthy-

        kiko2008 replied 1 week, 4 days ago

        LOL PIZZA IS THE BEST! IM GETTING MEXICAN FOOD LATER!

    kiko2008 posted an update 1 week, 5 days ago

    @aestheticbibliophile
    Diamonds by Sam smith
    Who Says by Selena gomez
    Take you dancing Jason derulo
    Boombayah Blackpink
    Always you by Louis Tomlinson

    And as always everything by One direction
    Love your friend Gracie!

        aestheticbibliophile replied 1 week, 5 days ago

        Yay! Thank you so much, Gracie! I’ve been listening to songs on repeat and I need new ones xD. Thanks again! ❤️

        delilahkitty replied 1 week, 5 days ago

        Listen to Black Betty and If I Die Young!

          sallysallysally replied 1 week, 5 days ago

          YASSS IF I DIE YOUNG

          kittybp2 replied 1 week, 5 days ago

          If I die young is sooo good

        kiko2008 replied 1 week, 5 days ago

        Omg I love die young! And you’re welcome!

    kiko2008 posted an update 1 week, 6 days ago

    Also I posted a LOT today and I gotta go do math (ugggggghhhhh) so byeeeee.

        aestheticbibliophile replied 1 week, 6 days ago

        Oof, I’ll see u soon! I have to sleep in an hour cause of school tomorrow-
        Byyyyeee

    kiko2008 posted an update 1 week, 6 days ago

    And once a week I will posting 5 great songs to check out!

        aestheticbibliophile replied 1 week, 6 days ago

        Taggles, please!

        kiko2008 replied 1 week, 5 days ago

        Ok!

    kiko2008 posted an update 1 week, 6 days ago

    If u would like some great playlists on spotify you can follow me! I’m G08. I have all different playlists. LOTS OF THEM. Also plz check out my SGE docs friend Nat’s playlist all about sophie. I will also be making another playlist later today Called ‘For everyone from SGE’. Thank you!

  • Load More