than

Member Since

18th June, 2015

My Ranking Points

4880
    than posted an update in the group RP Level 3: The Endless Woods 1 month, 1 week ago

    Yup third post that isn’t a POV but I don’t know what to write so I want to talk instead lol. I’m bored so I’m going to ask something I’ve been wondering about for a while: if you guys could pick three of your favourite characters in this who would it be and why? Mine would be Melody (because she’s the type of person I would love to be friends with irl) Kaz (man, her monologue? Spectacular) and Astrid (she’s a legend). What about you guys? And no picking your own characters!

        julianaarthur replied 1 month, 1 week ago

        Aw thank you! For me I absolutely love Alex because he reminds me a lot of Chat Noir and I love that kinda personality. I also have a liking for Liesl, she feels realistic and would probably get along IRL. Lastly a tie between Aoibh, Juliette and Ophelia. Honestly I love most of Lark’s OC’s. Aoibh is all about that emo backstory character. Ophelia is responsible even when she struggles and Juliette IS JUST AN ADORABLE CUTIE PIE I MEAN HOW THE **** CAN I NOT LIKE HER!!

          julianaarthur replied 1 month, 1 week ago

          hel,l

          ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 month, 1 week ago

          ooh yes Chat Noir!

          than replied 1 month, 1 week ago

          I love Lark’s OC’s as well. They’re all so different yet such amazing characters. She did a great job with them

          ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 month, 1 week ago

          I totally agree! Lark’s characters are so interesting and fun to read about.

          queendeansophieofwoodsbeyond replied 1 day, 8 hours ago

          I knew you watched MLB! I just had a feel idk why

        ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 month, 1 week ago

        hmm… good question! uh, well one might be Diana (she just seems like someone that I would be friends with), Juliette/Kitten (I feel like she deserves more credit! also, fun fact- in the show Wizards of Waverly Place, for a short period of time there’s a girl called Juliette, and she’s also a vampire!), and Aiobh (I just like her persona!)

          than replied 1 month, 1 week ago

          Oh yeah I remember Juliette! That’s the weirdest coincidence

          ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 month, 1 week ago

          lol!

        julianaarthur replied 1 month, 1 week ago

        Also if you like Melody it kinda means that you and I would get along reeeeeeeeeeeeally well just fine IRL

          than replied 1 month, 1 week ago

          Noiceee

        larkofwoodsbeyond replied 1 month, 1 week ago

        aw, thanks for the compliments, everyone! I spend a long time developingmy OCs and I’m glad to see my hard work has paid off. As for Juliette from Wizards of Waverly Place, I had no idea about her! Juliette was inspired partially from Castlevania (tv) and partially from Buffy the Vampire Slayer, haha.

        As for my favorite characters, they would be:

        1. Catherine (if she still counts, since Syllia’s inactive). She’s so gentle and thoughtful, and her dialogue/aesthetic is just awesome. Honestly, she reminds me of a china doll and I love her to bits.

        2. Alex. He just cracks me up so much, and I’m obsessed with that flirtatious, sarcastic personality. He’s like a breath of fresh air, and I love his relationship with Aoibh ngl. They make me laugh all the time :).

        3. Delphie (again, if she still counts since @/xoxovso’s pretty inactive). She’s just so well-written and developed, and she just feels like such a real person. I also love her frivolity, just because it makes her whole persona really engaging and entertaining.

          everimagine replied 1 month, 1 week ago

          I joined just before Syllia left, so I didn’t get to read much with Catherine, but from what I know of her she seems so sweet and someone who must be protected at all costs.

          larkofwoodsbeyond replied 1 month, 1 week ago

          she really is! Oddly enough, we almost shipped her with Gabe haha

        everimagine replied 1 month, 1 week ago

        Diana for her loyalty to both self and friends, Aoibh for being the strong, won’t-back-down clever thing she is, and Alex for his brains, strategy, and he’s so chill all the time, which I find entertaining as he’s often surrounded by somewhat eclectic or intense figures.

          ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 month, 1 week ago

          yeah Alex just makes me laugh sometimes

          everimagine replied 1 month, 1 week ago

          He’s like the comedian of the group

          ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 month, 1 week ago

          yesssss

        julianaarthur replied 1 month, 1 week ago

        Wait. Lark is a GIRL? I-

          larkofwoodsbeyond replied 1 month, 1 week ago

          yes indeed! I can see how my avatar might be confusing, but I’m female 🙂

        than replied 1 month, 1 week ago

        Ahaha I always knew you were a girl. Btw, I meant to say this AGES ago, but the blonde suits your Avatar 🙂

          larkofwoodsbeyond replied 1 month, 1 week ago

          oh, thanks! ahaha I changed it to blonde a loooong time ago

        than replied 1 month, 1 week ago

        Lol I don’t know why it took me so long to mention it. Did you actually dye your own hair blonde?

          larkofwoodsbeyond replied 1 month, 1 week ago

          Yes, I did! My hair looks pretty different from the hair in my avatar, though.

        queendeansophieofwoodsbeyond replied 1 day, 8 hours ago

        Oooh! I absolutely loove Melody, definitely first place. Juliette is a lil cinnamon bun so she’s second. Aaand for my third place… uh it’s either derrick or Ophelia

          queendeansophieofwoodsbeyond replied 1 day, 8 hours ago

          how did i randomly stumble apon this…

          ssssssssssssssssssssssssssss replied 1 day, 8 hours ago

          lol-
          but nice!

        julianaarthur replied 1 day, 8 hours ago

        Glad yall are fond of Mel!

          queendeansophieofwoodsbeyond replied 1 day, 8 hours ago

          Gosh she is my favourite character EVER

COPYRIGHT © 2020 by No Pressure Productions, L.L.C.
Cover Art copyright © 2013, 2014,2015 by Iacopo Bruno